Aytemiz’den İletişim Stratejisinde Yeni Dönem
Türkiye akaryakıt sektörünün öncü markalarından Aytemiz, stratejik iletişim çalışmalarını yürütmek üzere Brandfocus ile iş birliğine başladı. Yeni dönemde Brandfocus, Aytemiz’in kurumsal iletişim, medya ilişkileri, gündem yönetimi, içerik stratejileri, paydaş iletişimi ve yaratıcı projeler dahil olmak üzere geniş bir yelpazede iletişim hizmetlerini üstlenecek.

Tescilli İletişim Modeliyle Stratejik Destek

Brandfocus, tescilli “Öğrenen Marka İletişimi” modeli ile markalara stratejik, yenilikçi, dinamik ve sürdürülebilir çözümler sunuyor. Ajans, Aytemiz’in sektördeki güçlü marka imajını pekiştirmek ve iletişim stratejilerini daha etkin kılmak amacıyla hedef odaklı projeler geliştirecek.

Bu da mı Castrol? Reklam Filmine 
Kristal Elma’dan İki Ödül
Bu da mı Castrol? Reklam Filmine 
Kristal Elma’dan İki Ödül
İçeriği Görüntüle

Brandfocus’un Portföyünde Güçlü Markalar Var

Brandfocus’un hem yurt içinde hem de globalde iletişim çalışmalarını yürüttüğü markalar arasında Akare Fuarcılık, Architecht, Bluepath Robotics, BNS Group, Chinese & Sushi Express, Escar, General Mobile, iRobot, Kayacan Holding, KYO Legal, Mobilfon, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Sojubar, Uludağ Enerji Grubu, Varmı Arttıran ve Wilo gibi birçok farklı sektörden önemli isimler yer alıyor.