OTO AKTÜEL OTO AKTÜEL
  • ANA SAYFA
  • MARKALAR
    • Alfa Romeo
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Bugatti
    • Citroen
    • Dcia
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Ford Otosan
    • Honda
    • Hyundai
    • INFINITI
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lada
    • Lamborghini
    • Lancia
    • Land Rover
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Renault
    • Seat
    • Skoda
    • Subaru
    • Suzuki
    • SyangYoung
    • Togg
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
  • TEST
  • SUV
  • KAMPANYALAR
  • FORMULA 1
  • OTO AKTÜEL HABER
    • OTO AKTÜEL DERGİ
    • OTO AKTÜEL TV
    • OTOMOBİL HABERLERİ
  • MARKALAR GÜNCEL HANGİ OTOMOBİL TEST KAMPANYALAR CEO CLUB
    ELEKTRİKLİ ARAÇLAR SUV MOTOSİKLET TEKNOLOJİ GÜNDEM SEKTÖR İKİNCİ EL
    OTO SPOR
    MARKALAR Alfa Romeo Audi Bentley BMW Bugatti Chery
    Citroen Dacia Ferrari Fiat Ford Geely Honda
    Hyundai INFINITI Jaguar Jeep Kia Lada Lamborghini
    Lancia Land Rover Lexus Lotus Maserati Mazda Mercedes-Benz
    MINI Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Porsche Renault
    Seat Skoda Subaru Suzuki SyangYoung Togg Toyota
    Volkswagen Volvo Chery
    Facebook Twitter Instagram Youtube
    Künye İletişim RSS Üyelik Girişi
  • ANA SAYFA
  • MARKALAR
  • TEST
  • SUV
  • KAMPANYALAR
  • FORMULA 1
  • OTO AKTÜEL HABER
Foto Galeri Foto Galeri

Peugeot yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit 10 yaşında

PEUGEOT, ilk olarak 208 modelinde seri üretime dahil ettiği yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit®’in 10. yılını kutluyor.

#Peugeot #Peugeot i-Cockpit #Otomobil #Stellantis
Abdullah KURTAY
Abdullah KURTAY
Editör
26.03.2023 - 09:06 Yayınlanma
26.03.2023 - 09:25 Güncelleme
5 Paylaşım
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Telegram
  • Kopyala
A- A+
01
PEUGEOT, ilk nesil 208 ile, 10 yılı aşkın bir süre önce, otomotiv tarihinde en az gelişen unsurlardan biri olan sürüş pozisyonunda devrim yapma cesaretini gösterdi. Yenilikçi kokpit mimarisi o tarihten bu yana farklı modeller için neredeyse 10 milyon adet üretildi ve i-Cockpit® ürün gamının tamamına yayıldı. PEUGEOT araçlarının özgün bir özelliği haline gelen i-Cockpit, bugün gelinen noktada, sürücülerin ve yolcuların duygularını, güvenliğini ve konforunu iyileştirmedeki mükemmelliğini kanıtlamasıyla da öne çıkıyor. 

PEUGEOT, ilk olarak 208 modelinde seri üretime dahil ettiği yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit®’in 10. yılını kutluyor. 10 yıllık sürede 10 milyondan fazla PEUGEOT modeline uygulanan i-Cockpit®, sürekli geliştirilmeye devam ediyor, her yeni modelde yeni bir seviyeye getirilerek markanın imza özelliklerinden biri de olmaya devam ediyor. i-Cockpit® konsepti, o tarihten bu yana değişmeyen üç temel unsura sadık kalmaya devam ediyor. Bunlar; daha iyi bir sürüş hissi ve kullanım kolaylığı için kompakt bir direksiyon simidi, sürücünün gözlerini yoldan ayırmadan sürüş bilgilerini görmesini sağlayan yükseltilmiş bir ekran ve sürücünün otomobilin temel işlevlerini yönetmesine olanak tanıyan, kolayca erişilebilen ve görülebilen büyük bir merkezi dokunmatik ekran.

PEUGEOT, ilk nesil 208 ile, 10 yılı aşkın bir süre önce, otomotiv tarihinde en az gelişen unsurlardan biri olan sürüş pozisyonunda devrim yapma cesaretini gösterdi. Yenilikçi kokpit mimarisi o tarihten bu yana farklı modeller için neredeyse 10 milyon adet üretildi ve i-Cockpit® ürün gamının tamamına yayıldı. PEUGEOT araçlarının özgün bir özelliği haline gelen i-Cockpit, bugün gelinen noktada, sürücülerin ve yolcuların duygularını, güvenliğini ve konforunu iyileştirmedeki mükemmelliğini kanıtlamasıyla da öne çıkıyor. 

PEUGEOT, ilk olarak 208 modelinde seri üretime dahil ettiği yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit®’in 10. yılını kutluyor. 10 yıllık sürede 10 milyondan fazla PEUGEOT modeline uygulanan i-Cockpit®, sürekli geliştirilmeye devam ediyor, her yeni modelde yeni bir seviyeye getirilerek markanın imza özelliklerinden biri de olmaya devam ediyor. i-Cockpit® konsepti, o tarihten bu yana değişmeyen üç temel unsura sadık kalmaya devam ediyor. Bunlar; daha iyi bir sürüş hissi ve kullanım kolaylığı için kompakt bir direksiyon simidi, sürücünün gözlerini yoldan ayırmadan sürüş bilgilerini görmesini sağlayan yükseltilmiş bir ekran ve sürücünün otomobilin temel işlevlerini yönetmesine olanak tanıyan, kolayca erişilebilen ve görülebilen büyük bir merkezi dokunmatik ekran.

  • Linkedin
  • Pinterest
  • Telegram
  • Kopyala
Öne Çıkan Galeriler
Tamamen elektrikli yeni Ford Explorer
Tamamen elektrikli yeni Ford Explorer
Peugeot yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit 10 yaşında
Peugeot yenilikçi kokpit mimarisi i-Cockpit 10 yaşında
Elektrikli Polestar 6'nın seri üretimi başlıyor
Elektrikli Polestar 6'nın seri üretimi başlıyor
2
Reklam Bloğu
Yükleniyor...
Son Haberler
OTO AKTÜEL OTO AKTÜEL

Otomobil ve Otomobil Sporları Yayıncılığında 40. Yıl

RSS
Copyright © 2022. Her hakkı saklıdır.

Yazılım: TE Bilişim
  • Anasayfa
  • Kategoriler
    • MARKALAR
    • GÜNCEL
    • HANGİ OTOMOBİL
    • TEST
    • KAMPANYALAR
    • CEO CLUB
    • ANA SAYFA
    • MARKALAR
      • Alfa Romeo
      • Audi
      • Bentley
      • BMW
      • Bugatti
      • Citroen
      • Dcia
      • Ferrari
      • Fiat
      • Ford
      • Ford Otosan
      • Honda
      • Hyundai
      • INFINITI
      • Jaguar
      • Jeep
      • Kia
      • Lada
      • Lamborghini
      • Lancia
      • Land Rover
      • Lexus
      • Lotus
      • Maserati
      • Mazda
      • Mercedes-Benz
      • MINI
      • Mitsubishi
      • Nissan
      • Opel
      • Peugeot
      • Porsche
      • Renault
      • Seat
      • Skoda
      • Subaru
      • Suzuki
      • SyangYoung
      • Togg
      • Toyota
      • Volkswagen
      • Volvo
    • TEST
    • SUV
    • KAMPANYALAR
    • FORMULA 1
    • OTO AKTÜEL HABER
      • OTO AKTÜEL DERGİ
      • OTO AKTÜEL TV
      • OTOMOBİL HABERLERİ
  • Foto Galeri
  • Video
  • Yazarlar
  • Röportaj
  • Biyografi
  • Anketler
  • Künye
  • İletişim
En iyi site deneyimi sağlamak için çerezlerden faydalanıyoruz. Detaylar için lütfen tıklayın.