Honda, elektrikli motosiklette hedef büyüttü  Honda, elektrikli motosiklette hedef büyüttü 

Honda Motosiklet Türkiye, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde motosiklet kategorisinde üst üste dördüncü kez altın ödülün sahibi oldu.

  • Türkiye’de en çok satan motosiklet markası olma unvanını da 7 yıldır koruyan marka, sosyal medya alanındaki başarılarını da aldığı ödül ile taçlandırdı.

SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi

Ödül kapsamında; Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde 55 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi. 1 Nisan 2021 – 1 Nisan 2022 döneminde markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri değerlendirildi. Araştırma şirketi Deloitte Türkiye’nin de uzmanlığıyla dahil olduğu süreç sonucunda sosyal medya ve dijital bölümden marka deneyimine kadar birçok kategoride ödül verildi. Honda Motosiklet Türkiye ise, motosiklet kategorisinde değerlendirilerek öne çıkan marka oldu.

SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde verilen ödüller tamamen istatistiksel verilerin ölçümlemesiyle tarafsız bir şekilde sahiplerini bulurken bu kategoride markaların başvurusu kabul edilmiyor. Sosyal medya hesaplarındaki 1 yıllık verilerin ölçümlenmesi sonucunda bu yıl dördüncü kez altın ödül alan Honda Motosiklet Türkiye, güçlü sosyal medya yönetimiyle de öne çıkarak tüketicilerin beğenisini kazanmaya devam ediyor.

Editör: Abdullah KURTAY