Moto Guzzi, İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenen Motobike İstanbul’da, enleri ve ilkleri de barındıran yeniliklerini sergiledi. 2021’de 100. yaşını kutlayan İtalyan Moto Guzzi, yeni model serisi V100 Mandello’nun Türkiye lansmanını Şubat 2023’de yaptıktan sonra, motosiklet sektöründe bir kez daha markanın öncü kimliğinin yansıtıldığı modelini tüm 2 teker tutkunlarıyla fuarda buluşturdu. 

İtalyan Piaggio Motobike İstanbul 2024’te! İtalyan Piaggio Motobike İstanbul 2024’te!

Tasarımında hareketli kanatlara sahip ilk 2 tekerlekli motosiklet ünvanını elinde tutan Moto Guzzi V100 Mandello, motosiklet sektöründe elektronik ayarlanabilir ön cama sahip tek roadster olmasıyla da öne çıkıyor. Motosiklet kullanmayı bir yaşam tarzı olarak gören, yeri geldiğinde sadece motosiklet kullanmak için yola çıkan sürücüler için muhteşem donanımların bir araya getirildiği Moto Guzzi V100 Mandello Serisi, efsanevi 90 derecelik V-Twin motora eklenen teknolojik gelişmelerle gelecekteki modellere ışık tutuyor. Fuarda motosiklet tutkunları, uzun zamandır bekledikleri yeni V7 Stone Special Edition ve yepyeni renkleriyle V7  Special’ı da yakından görme şansı yakaladı.

moto guzzi V7 SpecialV7 Stone Special Edition 

Moto Guzzi V7 serisinin yenilenen Stone Special Edition’ı da Motobike İstanbul’daki yenilikler arasında yerini aldı. Parlak Siyah rengine eşlik eden depo üzerindeki kırmızı rengiyle fark edilen V7 Stone Special Edition, Arrow egzozları, yeni gidon aynaları ve siyah alüminyum depo kapağıyla diğer serilerden ayrılıyor. Yeni Arrow egzoz sistemiyle birlikte 853 cc’lik V-Twin motorun güç ve tork değerlerinde değişiklik olan V7 Stone Special Edition, 6700 d/d’de 66.5 HP maksimum güç ve 4900 d/d’de 75 Nm maksimum tork üretiyor. 

V7 Special: Özgün Moto Guzzi DNA’sı!

İlk modelinin piyasaya sürülmesinden yarım yüzyıldan fazla bir süre sonra Moto Guzzi, klasik stil ve modern teknolojinin mükemmel karışımı için V7’nin hikayesini, daha fazla performans ve konfor ile yeniden yazıyor. Yeni Moto Guzzi V7, her zamankinden daha hızlı, daha konforlu ve daha donanımlı hale getirildi. Tüm bunların yanında; ayırt edici karakteri ve tipik Moto Guzzi özgünlüğü değişmeden kaldı. Enine 90 derecelik V motoru uzun zamandır Moto Guzzi’nin ayırt edici özelliklerinden birisi oldu ve bu, V7’de de istisna değil. V7, geliştirilmiş performansı, verimliliği ve güvenilirliği ile sürüş keyfini tamamen yeni bir düzeye çıkarmak için tasarlandı. V7 ikonlaşmış tasarımı ve ayırt edici kimliği ile motosiklet tarihinin bir parçası olmasının yanında Mandello’dan türetilerek tasarım açısından onu bir adım daha ileriye taşıyor. Yeni egzoz boruları ile daha güçlü bir tasarıma sahip olan V7, arkaya doğru hem üniversal mafsallı şanzıman hem de tekerlekleri büyüterek eşsiz bir görünüş sağlıyor. Yeni, daha uzun mesafeli ikiz amortisörler, iki katmanlı sele ve güncellenmiş sürücü ayak destekleri ile de daha konforlu bir sürüş deneyimi, Moto Guzzi V7’nin kapasitesini artırıyor.