Müşteri deneyiminin merkezi MediaMarkt Tech Arena”da hazırlanan Citroën standında müşteriler, yüzde 100 elektrikli Ami modelini incelerken online satın alım imkânından da faydalanabilecekler.

  • 29 Ekim’de açılışı yapılan Citroën Ami standı, 6 ay boyunca MarmaraPark Avm’de yer alan MediaMarkt Tech Arena mağazasında yer alacak. 

Mobilite dünyasının her alanına temas eden ve herkes için ulaşılabilir modeller sunmak için çalışan Citroën,  MediaMarkt ile yeni bir iş birliği gerçekleştirdi. Bu kapsamda, 0 emisyon değerine sahip, tamamen elektrikli yapısıyla tüm kent merkezlerinde özgürce ulaşım imkânı sağlayan Citroën Ami, “MediaMarkt Tech Arena”da müşterilerle buluşuyor.

Mercedes-Benz Motor-Velocipede, geleceğe ilerliyor Mercedes-Benz Motor-Velocipede, geleceğe ilerliyor

Müşteri deneyiminin merkezi olan gerçek bir teknoloji arenasına dönüştürülen MediaMarkt İstanbul Marmara Park mağazasında, yeni mağaza konsepti ile tüm teknoloji severlere eşsiz bir atmosferde, en yeni teknolojileri deneyimleyebilecekleri çok özel bir mağaza yaratıldı.

Hem bireysel müşteriler hem de kurumsal firmaların kısa mesafelerdeki mobilite ihtiyaçlarını karşılayarak popülerliğini sürdüren Citroën Ami, mağazanın girişinde yer alan müşteri deneyim merkezindeki Citroën standında sergileniyor. Müşteriler, özel olarak kurulan bu stantta Citroën Ami modelini inceleme ve online satın alma imkânlarından yararlanabiliyorlar.

Marmara Park Avm’de yer alan MediaMarkt Tech Arena mağazasında yer alan  Citroën Ami standı,  6 ay boyunca Citroën Ami’nin yenilikçi ve ulaşılabilir mobilite çözümlerini müşterilerle buluşturacak. Mağazada butikler ve satış alanındaki mini deneyim alanları ile en yeni teknolojiler ziyaretçilerle buluşturuluyor ve teknoloji trendlerine dokunarak doğrudan deneyimleme imkânı sunuluyor.


 

Editör: Rezzan Alavant