• Kolayca çıkartılabilen bataryası ile birlikte üstün güvenlik özellikleri, yüksek bagaj kapasitesi ve ikonik tasarımıyla Piaggio 1, 1+ ve 1 Active olmak üzere üç farklı versiyonda %100 elektrikli scooter Şubat ayından itibaren Doğan Trend güvencesiyle Türkiye pazarına sunuluyor.

Markanın yepyeni elektrikli mobilite çözümü, şehir içi ulaşım için çeviklik, hafiflik ile minimalizm ve pratikliğin yanı sıra Piaggio’ya özgü kalite ve güvenilirliği bir araya getirerek son derece modern bir e-scooter olarak gözleri üzerine topluyor. Şubat ayından itibaren ülkemizde satışa sunulacak olan Piaggio 1, en küçük ayrıntıya özen gösterilen çekici bir tasarımı, gelişmiş konfor seviyesi ve üst düzey kullanım kolaylığının yanı sıra dijital renkli göstergeleri, tam LED aydınlatmaları ve anahtarsız çalıştırma sistemi gibi gelişmiş teknolojik özellikleriyle de dikkat çekiyor.piaggio_1

Ergonomik ve rahat kullanım detayları

Modelin tasarımında şehir içi kullanım kolaylığının yanı sıra ergonomi de en önem verilen unsurlar arasında yer alıyor. Kompakt boyutlara karşın, koltuk-ayaklık-gidon üçgeni, Piaggio ürün gamında geleneksel scooter’larla aynı oranları ortaya koyuyor. Bu ölçüler, kısmen düz ve geniş ayak dayama yeri sayesinde konforlu bir sürüş pozisyonu sağlarken, yolcu pratik ve sağlam katlanabilir ayaklıkları kullanıyor. Gidon tasarımı kullanım kolaylığını destekliyor.

Piaggio 1, onu şehirde işlevsel ve kullanılabilir kılan birçok özelliğe sahip. Bunlardan biri de sele. Rahat ve ergonomik olan sele, 770 mm yüksekliği ile her kullanıcının her an ayaklarıyla yere güvenle basmasını sağlıyor. Ayrıca bacak koruma alanında pratik bir çanta kancası ve su geçirmeyen kauçuk kapaklı bir USB bağlantı noktası da bulunuyor.

220 volt ile 6 saatte şarj

Kolayca ayrılabilen ve taşınabilen batarya tasarımı ile şarj işlemi de çok kolay hale geliyor. Lityum-iyon batarya, tıpkı modern akıllı telefonlardaki gibi, bakım ve özel bir önlem gerektirmiyor. Şarj etmek için araçla birlikte gelen şarj cihazına bağlamak yeterli oluyor. Tam şarj için gereken standart süre 220 Volt enerji ile 6 saat. Batarya, 800’e kadar tam şarj döngüsü için mükemmel verimlilik sağlıyor. 800 şarj döngüsünden sonra bile batarya kapasitesinin %70’ini koruyor ve mükemmel bir kullanım sunuyor.

BMW Motorrad, Rızacan Kumaş’ın Objektifinden The Mother Road Sergisi’nde BMW Motorrad, Rızacan Kumaş’ın Objektifinden The Mother Road Sergisi’nde

Yüksek sele altı kapasitesiyle e-scooter sınıfında tek

Batarya, sele altı bölmesinde bulunuyor. Ancak işlevsellikten ödün vermeyi gerektirmiyor. Piaggio 1, tam boy bir Jet (çenesi açık) kaskı alabilen sele altı saklama bölmesi ile önemli bir bagaj kapasitesi sunan sınıfındaki tek e-scooter. Sele kontak anahtarı ile açılırken, batarya söküldüğünde ise uzaktan kumandada gizli olan anahtar ve sol yan paneldeki özel kilit ile kilitlenebiliyor.

Performans, güç ve verimlilik bir arada

Arka tekerlek göbeğine entegre şekilde gücü sunan elektromotor, Piaggio’nun özel teknolojisi ile geliştirildi. Bu uygulama e-scooterın yerleşimini de basit ve kompakt hale getirmeye katkıda bulunuyor. 1 ve 1 + versiyonlarında 1,2 kW güç üreten bir elektromotor kullanırken, 1 Aktif versiyonundaki 2 kW gücünde bir elektromotor devreye giriyor. Elektromotorlar, geleneksel 50 cc scooter’lara eşdeğer bir performans ve yine elektromotorlara özgü ilk hareket anından itibaren yüksek çekiş gücü sunan karakterle birlikte her zaman canlı ve atak bir sürüş keyfi sunuyor.

Hafif yapı, modern lityum iyon batarya ve yavaşlama sırasında bataryayı şarj eden verimli kinetik enerji geri kazanım sistemi (KERS) sayesinde tüm Piaggio 1 versiyonları gelişmiş bir menzil seviyesiyle kullanıcı dostu bir yapı ortaya koyuyor. Menzil, 1+ versiyonunda 100 km’ye kadar ulaşıyor.