Ford’un marka stratejisinden doğan, hobileri ve yaşam stili bu stratejiye göre şekillenen sanal influencer Alin ile otomotiv sektöründe Türkiye’de bir ilke daha imza atıldı. Alin ve Ford ilk olarak, Ford’un ikonik aracı Mustang’in elektrikli versiyonu Mach-E'nin reklam filminde bir araya geldi.

Elektrikli, bağlı ve otonom araçlar alanında kapsamlı yatırımları hayata geçiren Ford Türkiye, sadece otomotiv dünyasında değil, aynı zamanda geleceğin trendlerini de destekleyerek markayı inovasyonun ön saflarında konumlandırıyor. Türkiye’de sanal influencer akımının henüz tam anlamıyla benimsenmediği bir dönemde, Ford Türkiye’nin Alin projesi, dijital pazarlama sahnesinde dikkat çekici bir öncülük hamlesi olarak öne çıkıyor.

En iyinin en iyisi: Ferrari Roma Spider En iyinin en iyisi: Ferrari Roma Spider

Ford Türkiye Pazarlama Müdürü Talat İşçioğlu, “Geleceği Bugünden Yaşa” bizim için bir slogandan çok daha ötesini ifade ediyor. İnsanları geleceğe dair heyecanlandırmak ve sıra dışı deneyimlerle müşterilerimizin hayatının her alanına heyecan katmak için çalışıyoruz. Elektrikli, bağlı araçlar ve mobilite alanındaki iddiamızı, geleceğin teknolojileriyle birleştirerek Türkiye pazarında öncülük etmeye devam ediyoruz. Ford'un sanal influencer'ı Alin'i, ilk elektrikli SUV'umuz Mustang Mach-E ile buluşturduğumuz sıra dışı reklam, pek çok ilki bir arada sunarak vizyonumuzu adeta yeni nesil bir deneyime dönüştürüyor. Başrolünde bir sanal influencer kullanımıyla öne çıkan bu reklam filmi marka iletişiminin dijital evrimine yeni bir boyut kazandıracak ve izleyicileri sıradanın dışına çıkaracak” dedi.