Hyundai Motor Türkiye, dijitalleşme stratejisi kapsamında online araç satışına başlıyor. Bu önemli adım, markanın C segmentindeki yeni kompakt SUV modeli Inster’in Antalya’da gerçekleştirilen lansmanında duyuruldu.
Hyundai Motor Türkiye Genel Müdürü Murat Berkel, yaptığı açıklamada:
“Tek Tıkla Satın Alma Dönemi, Inster’in Türkiye’de satışa sunulmasıyla başlıyor. Bu sistemin devreye girmesiyle birlikte Hyundai almak isteyenler, istedikleri araca çok daha kolay ulaşabilecek” dedi.
Yeni sistemle birlikte müşteriler, showroom’a gitmeden Hyundai modellerini online ortamda inceleyebilecek, konfigüre edebilecek ve satın alma işlemlerini dijital olarak tamamlayabilecek. Inster modeli, bu yenilikçi sistemin ilk ürünü olarak satışa sunulacak.
Inster İçin 6 aylık satış hedefi 1500 adet olarak belirlendi
Berkel ayrıca, Inster modelinin 2025 yılının ilk üç ayında Avrupa’da 4.500 adet satıldığını belirtti. Türkiye pazarı için ise 2025 yılı sonuna kadar 1.500 adetlik satış hedefi koyduklarının altını çizdi.