Mercedes-Benz Türk’ün stratejik iletişim ajansı

Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu

Ağır ticari araç endüstrisinin öncüsü Mercedes-Benz Türk’ün yeni dönemdeki stratejik iletişim çalışmalarını, hizmet verdiği sektör, marka ve kurumlara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi yürütecek.

Benzersiz küresel birikimiyle 56 yıldır Türkiye için değer yaratan Mercedes-Benz Türk’ün yeni iletişim ajansı, tüm paydaşlarını ‘sürekli’ başarıya taşımayı misyon edinen Excel İletişim ve Algı Yönetimi oldu. Excel İletişim ve Algı Yönetimi, yeni iş birliği kapsamında Mercedes-Benz Türk’ün kurumsal iletişim, medya iletişimi, kriz iletişimi, konu ve gündem yönetimi başta olmak üzere, tüm iletişim çalışmalarını yürütecek.

1967 yılından beri faaliyetlerini sürdüren Mercedes-Benz Türk, günümüzde yurt içi pazarında satış yapmak ve uluslararası pazarlara ihraç etmek üzere İstanbul Hoşdere Fabrikası’nda otobüs, Aksaray Fabrikası’nda ise kamyon ve çekici üretiyor. Şirket, Aksaray ve İstanbul AR-GE merkezleri ile Daimler Truck AG’nin geliştirme ağında da önemli bir konumda bulunuyor.

Doğuş Otomotiv’in "Doğaya Kanat Açtık" Projesi Sürüyor Doğuş Otomotiv’in "Doğaya Kanat Açtık" Projesi Sürüyor

Excel İletişim ve Algı Yönetimi Hakkında

1994 yılında kurulan Excel, iş ortaklarına hedefleriyle tutarlı, olasılığa yer vermeyen somut iletişim çözümlerini, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir sonuçlar eşliğinde sunuyor. Yerel ihtiyaçlara uygun olarak geliştirdiği çözümleri evrensel bakış açısıyla yorumlayan Excel, ulusal ve uluslararası pek çok başarının da sahibi. Dünyanın en büyük entegre iletişim çözüm sunan ağlarından Fleishman Hillard’ın Türkiye Temsilciliğini de üstlenen Excel, ICCO (Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği) tarafından verilen uluslararası Danışmanlık Yönetimi Standardı’na sahip ve ICCO’ya bağlı meslek örgütü İDA’nın (İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği) kurucu üyesi.

Editör: Abdullah KURTAY