Koç Holding, 2024 Yılının İlk 9 Ayında Büyümesini Sürdürdü Koç Holding, 2024 Yılının İlk 9 Ayında Büyümesini Sürdürdü

Doğan Trend Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MG, Türkiye’nin reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan ve 1988’den beri reklamcılık alanında yaratıcı kampanyaların yarıştığı Kristal Elma Ödülleri’nde “MG4 Çıkışı” reklam filmiyle kendi kategorisinde Kristal Elma ödülü kazandı!

MG, Reklamcılar Derneği tarafından gerçekleştirilen 36. Kristal Elma Ödülleri’nde TV-Sinema Ana Kategorisi’nde Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri/Hizmetleri - Turizm ve Taşımacılık Alt Kategorisinde “MG4 Çıkışı” isimli reklam filmiyle Kristal Elma ödülüne layık görüldü. Geçtiğimiz yıl Türkiye’de “En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası” unvanını kazanan MG, “Doğuştan %100 Elektrikli” MG4 modeli için hazırladığı “MG4 Çıkışı” reklam filmiyle sektörde bir ilke imza attı. Bu reklam filmi aynı zamanda, geçtiğimiz haziran ayında gerçekleşen Brandverse’de Otomotiv ve Yan Sanayi Kategorisi’nde Altın Ödülü kazanırken, Türkiye dışında farklı ülkelere de ihraç edildi.

3.8 saniyede hızlı yolculuk!

MG, hatchback segmentine ilk kez giren MG4 modeliyle genç kitlelere ulaşmayı hedefliyor.
Doğuştan %100 elektrikli olan MG4, markanın elektrik dönüşümüne inancını simgelerken, etkileyici tasarımı ve 3.8 saniyede 0’dan 100 km/sa hıza ulaşabilmesiyle öne çıkıyor. “MG4 Çıkışı” isimli reklam filmi, MG4’ün değişim yaratmaktaki büyük gücünü 0’dan 100 km/s hıza çıktığı 3.8 saniyede araç içindeki tüm canlıların saçları üzerinden anlatıyor. Film, saçların dönüşümü ve MG4’ün hayatları dönüştürücü gücü arasında paralellik kuruyor.

Editör: Rezzan Alavant