Ferrari, Roma modelinin yerini alacak ve yüksek performansıyla dikkat çekecek yeni 2+ coupé modeli Amalfi’yi tanıttı. Ferrari'nin Amalfi modeli, günümüz otomobil dünyasında hem zarafeti hem de performansı mükemmel bir şekilde birleştiriyor.
640 bg Gücünde Çift Turbo V8 Motor
Ferrari Amalfi, 640 beygir gücünde çift turbo V8 motoruyla güçlendirilmiş ve bu motor, ödüllü F154 ailesinden türetilmiş. 3.3 saniyede 0-100 km/s hızlanmasını tamamlayan bu muazzam güç, aracın sınıfında öne çıkmasını sağlıyor. Maksimum hız ise 320 km/s’ye kadar çıkabiliyor. Amalfi, sekiz ileri çift kavramalı şanzımanı ile son derece hızlı ve akıcı vites geçişleri sağlıyor. Aracın güç-ağırlık oranı ise 2,29 kg/bg ile sınıfındaki en iyisi olarak dikkat çekiyor.
Zarif ve Dinamik Tasarım
Ferrari Amalfi, akıcı ve minimalist tasarımıyla göz alıcı bir görünüme sahip. Aracın ön bölümünde büyük bir hava girişi bulunurken, uzun, şekillendirilmiş kaputun altında 640 beygir gücünde çift turbo V8 motor yer alıyor. Arka bölümde entegre aktif spoyler, yüksek hızlarda mükemmel denge sağlıyor. Ayrıca, forged jantlar ve karbon fiber detaylar, sportif estetiği ve sofistike tasarımı tamamlıyor.
İleri Teknoloji İç Mekân
İç mekânda Ferrari, sürücüsüne konfor ve estetik sunmaya devam ediyor. Çift kokpit yerleşimi, yeni direksiyon simidi ve ikonik marş düğmesi, modern bir dokunuşla geri dönüyor. 10.25 inçlik yatay merkezi ekran, sürücüyü dinamik bir şekilde aracın kontrolleriyle iletişimde tutarken, Apple CarPlay® ve Android Auto® desteği ile bağlantılı yaşam deneyimini üst seviyeye taşıyor. Kablosuz telefon şarjı da standart özelliklerden biri.
Yüksek Performans, Günlük Kullanım İçin Uygun
Ferrari Amalfi, sportif sürüş keyfi sunarken, aynı zamanda günlük kullanımda rahatlık ve konfor sağlayacak şekilde tasarlandı. 2+ konfigürasyon arka koltukları, çocuklu aileler ya da ek bagaj alanı arayan kullanıcılar için mükemmel bir seçenek sunuyor.
Ferrari Amalfi Teknik Özellikler
Özellik | Değerler |
---|---|
Motor | Çift Turbo V8 |
Motor Hacmi | 3.855 cc |
Silindir Çapı / Strok | 86,5 x 82 mm |
Maksimum Güç | 640 bg @ 7.500 dev/dak |
Maksimum Tork | 760 Nm @ 3.000–5.750 dev/dak |
Maksimum Devir | 7.600 dev/dak |
Sıkıştırma Oranı | 9,4:1 |
Özgül Güç | 166 bg/l |
Uzunluk | 4.660 mm |
Genişlik | 1.974 mm |
Yükseklik | 1.301 mm |
Aks Mesafesi | 2.670 mm |
Ön İz Genişliği | 1.652 mm |
Arka İz Genişliği | 1.679 mm |
Boş Ağırlık | 1.470 kg |
Güç/Ağırlık Oranı | 2,29 kg/bg |
Ağırlık Dağılımı | %50 ön / %50 arka |
Yakıt Deposu | 80 litre |
Bagaj Hacmi | 273 litre |
Ön Lastikler | 245/35 R20 J8.0 |
Arka Lastikler | 285/35 R20 J10.0 |
Ön Frenler | 390 x 223 x 34 mm |
Arka Frenler | 360 x 233 x 32 mm |
Şanzıman | 8 ileri çift kavramalı F1 DCT |
Elektronik Kontroller | EPS, VDC, ABS+EBD, F1-TCS, E-Diff3, SSC 6.1, FDE 2.0, SCM-E Frs |
Performans: Maksimum Hız | 320 km/s |
Performans: 0-100 km/s | 3,3 saniye |
Performans: 0-200 km/s | 9,0 saniye |
Performans: 100-0 km/s | 30,8 m |
Performans: 200-0 km/s | 119,5 m |