Hyundai Yeni TUCSON satışa sunuldu Hyundai Yeni TUCSON satışa sunuldu

AWD özelliğine sahip modeller günümüzde Subaru'nun global satışlarının %98'ini oluşturuyor ve tamamı yatay olarak karşılıklı yerleştirilmiş "Boxer" motorla birlikte sunulan Subaru Simetrik Sürekli Dört Çeker sistemine sahip.

subaru_2Uzunlamasına yerleşimli, karşılıklı yatay ve düşük ağırlık merkezine sahip Subaru Boxer Motor ve simetrik tasarlanmış AWD aktarma organlarından oluşan Simetrik Sürekli Dört Çeker Sistemi, Subaru'nun tüm hava ve yol koşullarında her zaman en iyi denge, güvenlik ve yol performansı sunmak için odaklandığı bir sistem. Markaya özgü Simetrik Sürekli Dört Çeker sisteminin en ayırt edici özelliği, yatay karşılıklı motorun temeli olan aktarma organlarının simetrik olarak düz bir çizgide yerleştirilmiş olması.

Dört tekerlekten çekişe özgü denge ve yol tutuş

subaru_1Dört tekerleğe de eşit ağırlık dağıtıldığından, lastikler mükemmel bir yol tutuşu sağlıyor ve böylece olağanüstü sürüş performansı elde ediliyor. Boxer motor tarafından sağlanan düşük ağırlık merkezi ve simetrik aktarma organlarının üstün ağırlık dengesinin kombinasyonu, çeşitli hava ve yol koşullarında üstün sürüş performansı sunarak dört tekerlekten çekişe özgü dengeyi ve yol tutuşunu en üst düzeye çıkartıyor.

Subaru'nun AWD teknolojisi, elektrikli araçlarla birlikte daha da gelişmeye devam ediyor. Japonya'da ve dünyanın diğer bölgelerinde satışa sunulan modellerde bulunun yüksek performans sunan hibrit "e-BOXER" motor, AWD'nin daha hassas kontrolünü sağlarken, kar veya buz gibi kaygan yol yüzeylerinin yanı sıra engebeli zeminlerde de daha fazla güvenlik hissi ve geliştirilmiş sürüş kabiliyeti sunuyor.

Subaru farkı

Markanın 2005 yılında başlattığı “Elektrik Motorlu AWD” Ar-Ge girişiminden kazanılan uzmanlıkla geliştirilen elektrikli Solterra SUV'da kullanılan çift motorlu AWD sistemi de Subaru'nun alışılmış üstün sürüş kabiliyetini ve keyif sunma özelliğini tam anlamıyla karşılıyor.

Subaru Corporation elektrifikasyon çağına doğru, AWD kabiliyetini elektrifikasyon teknolojisiyle birlikte daha da geliştirmeyi ve denge, sürüş dinamikleri ve yol tutuşu gibi 'Subaru Farkı”nı oluşturan yeteneklerini devam ettirmeyi hedefliyor.

Editör: Rezzan Alavant