Audi Formula 1 Takımı, 2026 sezonu öncesinde adidas ile uzun vadeli resmi giyim ortaklığına imza attı. Anlaşma kapsamında sürücüler, mühendisler ve teknik ekip için yüksek performanslı özel ekipmanlar üretilecek. Ayrıca “adidas x Audi F1” koleksiyonunun 2026 Şubat ayında küresel lansmanı yapılacak.

Audi CEO’su ve Sauber Motorsport AG Yönetim Kurulu Başkanı Gernot Döllner, iş birliğiyle ilgili olarak şunları söyledi:
“Formula 1’e giriş sürecimizi adidas ile birlikte şekillendirmek, inovasyon ve yüksek standartlara olan bağlılığımızı gösteriyor. Koleksiyon, Audi’nin netlik ve hassasiyet odaklı tasarım felsefesini yansıtacak.”

F1 Hollanda GP'sinde Pole Piastri'nin
F1 Hollanda GP'sinde Pole Piastri'nin
İçeriği Görüntüle

adidas CEO’su Bjørn Gulden ise Formula 1’in markaları bir araya getiren gücüne dikkat çekerek “Audi’nin en üst seviyedeki motorsporu mücadelesini desteklemek bizim için büyük bir adım. Dört halka ile üç çizginin Formula 1 paddock’unda buluşması yeni bir dönemin başlangıcı olacak” dedi.

Geleceğin Audi Formula 1 Takımı’nın patronu Jonathan Wheatley de ortaklığın önemini şu sözlerle vurguladı:
“Audi ve adidas iş birliği, grid’e giden yolculuğumuzda cesur bir adımı temsil ediyor. Ekibimiz pistte ileri seviye teknik ekipmanlarla desteklenirken, pist dışında da stil ve yenilikçiliği öne çıkaracağız.”

2026’da başlayacak bu iş birliği, Audi’nin Formula 1’e adım atarken güçlü markalarla oluşturduğu stratejik vizyonun önemli bir parçası olarak öne çıkıyor.